CHOW BURGERS

Det er endelig helg og jeg er sååå glad!!! Jeg startet dagen ganske tidlig i dag, da jeg avtalte med Martina at vi skulle finne på noe koselig sammen. Det er noen uker siden sist vi har sett hverandre, så da tenkte vi å gjøre noe litt ekstra koselig på denne fredagen. Vi bestemte oss for å dra til Fredrikstad og tilbringe litt av dagen der siden det har vært kjempefint vær i dag. Sol og hele pakken, eneste minuset er vel kulden som fortsatt er her. Men i dag fikk jeg endelig litt følelser av at det var vår og det var så deilig. 

Noe annet skikkelig deilig jeg skal fortelle dere nå er hvor vi spiste lunsj hen. Jeg har aldri vært der før, men på Chow Burgers hadde de seriøst digg burger. Jeg hadde ikke spist noe før vi var der, så hamburger til frokost – det var heaven on earth. Det var ganske vintage lokalet, og det gjorde jo meg ganske gira siden jeg digger når man går all inn i interiøret når man spiser ute. Det har mye å si på stemningen der, synes jeg faktisk. Til dessert delte vi en oreo milkshake og herregud det er den sykeste milkshaken jeg har smakt. Bare trist burgeren gjorde meg så mett, for hvis ikke hadde jeg slukt hele den alene.

Ønsker dere alle sammen en riktig god helg!♥

Så det ikke godt ut?♥

14 kommentarer

Siste innlegg