ANTREKK: XX-XY BOMBER

Jeg er litt stolt av meg selv, for jeg har nemlig endelig satt meg ned og sett serien Nobel. Det er 1 serie, 8 episoder – så klart ser jeg ferdig dette på få dager. Jeg trodde ikke jeg ville like denne serien så godt, fordi jeg er ikke fan av norsk skuespill generelt. Men jeg ble positivt overrasket over serien, holdt det spennende og gjorde slik at det var vanskelig å lukke pcen etter èn episode. Sånt digger jeg! Nå som serien er sett ferdig, skal jeg straks hoppe i dusjen for å gjøre meg klar til kveldens festligheter med jentene. Nå gjenstår det bare å finne ut av hva man skal ha på i kveld, like vanskelig hver eneste gang…

Mens jeg var i Fredrikstad i går så tenkte jeg å slenge på meg den nye bomberjakken min fra Junkyard. Jeg er bombesikker på at hvis jeg går igjennom alle jakkene mine, så er de fleste bomber. Men i hvertfall!! Fargen på XX-XY jakken er spesiell, og ikke en farge jeg har sett noe til tidligere. Det var vel det som gjorde meg obessed med den. Den er liksom grå, men også blå – vanskelig å sette ord på. Den ser noen ganger lysere ut enn hva den egentlig er, og andre ganger ser den mer blå ut. Mens akkurat nå ser den grå ut (?). Dette er herremodellen, og de er ganske store i størrelsen så jeg valgte derfor å ta x-small i den. Likevel er den baggy, og jeg får plass til tykke hettegensere under, så det er akkurat perfekt for meg.

Btw, dere aner ikke hvor irritert jeg er over at jeg poserer likt med armen på alle bildene. Tror det hjalp meg litt med attituden, hehe.

Bomber fra Junkyard (sponset) // T-skjorte fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Henry Kole // Veske fra Calvin Klein // Solbriller fra Quay

Hva synes dere?♥

22 kommentarer
    1. Utrolig fint antrekk😍 Elsker blåfargen på jakka…og hullene på knærne😉 Du som er så utrolig pen, kler alt!!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt quay-solbrillene?

    2. Så fint antrekk! Hva bruker du for å få desse flotte krøllene? Har lenge vært på utkikk etter krølltang/stav til å få slike krøller 🙂

    3. Veldig fint antrekk som vanlig Madde. Du kler deg opp egentlig rent og enkelt men så blir det ekstra fint og personlig forde det er du som har det på. Du kunne jo ikke vært vakrere, du burde melde deg på Miss world for og si det sånn! Du hadde også passet til og spille en prinsesse i en oldtime film:-)

    4. Herregud, du er SÅ pen! Hvorfor har jeg ikke kommet over bloggen din før? Har nettopp scrollet meg gjennom flere måneder med innlegg, og FY så mye inspirasjon jeg får. Gleder meg til å føle med videre <3

    5. Anonym: Tusen takk!! Jeg bruker en krøllstang fra Rapunzel of Sweden. Jeg kan gi deg et godt råd til sånne krøller: Kjøp en krøllstang som er like tykk på hele stangen, og som ikke er for tynn og ikke for tykk, se etter en mellomting <3

    6. Sofie: Tusen hjertelig takk for det, Sofie! De solbrillene har jeg hatt i maaange år, og husker dessverre ikke om jeg kjøpte dem på Nelly eller Asos. Men begge to har Quay Australia merke inne <3

    7. Elsker bombern! Hvilke størrelse har du i den? Og tror du eventuelt den ville blitt stor i L for en person som bruker M/L i jakker til vanlig? Liker jakkene litt store, men er redd jeg drukner siden jeg regner med dette er unisex?
      P.S. Du er nydelig som alltid!

    8. A: Tusen takk! Jeg har størrelse x-small i denne. Det er en herremodell, så den er mye større i størrelsen enn hva den ville vært i dame. Large blir stort hvis du bruker M/L i dame til vanlig. Da hadde jeg gått for M 😀 Uansett, om du skulle angre så er returskjemaet til Junkyard kjempelett å fikse. Det ligger ved i pakken, og du krysser bare av på at du skal bytte størrelse så er det fikset. Leveringstiden er uansett kjapp, så du har den før du vet ordet av det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg