GOODIES

// Innlegget inneholder adlinks.

En day-off var akkurat det jeg trengte i går, og jeg setter pris på at denne mandagen har vært så rolig. Jeg våknet opp med hodepine og en ganske sår hals, så jeg har da knasket på smertestillende i dag for å føle meg litt bedre. Forhåpentligvis er formen bedre i morgen, og det burde den være også siden jeg skal på en shoot på onsdag. Da er det litt kjekt å føle seg fresh og frisk! Ellers så har jeg gått på en liten smell, siden jeg har hatt mer å gjøre enn det jeg trodde. Jeg våknet opp til alt for mange mailer, meldinger og telefoner. Da skjønte jeg med en gang at det var noe jeg hadde glemt. Heldigvis var jeg hjemme, og kunne prioritere dette med en gang før jeg gjorde noe som helst annet. Verste jeg vet er å skuffe folk, og at jeg glemmer viktige datoer som dette, det er ikke meg.

Så for å få tankene på et annet sted har jeg sett film og sjekket litt på nettet etter litt inspirasjon til nye antrekk. Selv om jeg ikke kjøper nye klær for tiden, så hjelper det å se på nyheter i nettbutikker bare for å få ny inspirasjon. Jeg finner alltid noe nytt, så nå tenkte jeg å dele nye godbiter med dere. Jeg har skjønt dere vil ha et slikt innlegg med produkter fra Junkyard også, så skal jeg kanskje ta det èn gang i måneden?

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

16 HER // 17 HER // 18 HER

Hva synes dere?♥

10 kommentarer

Siste innlegg