PHOTOSHOOT

Hver eneste gang jeg gleder meg skikkelig til noe, og samtidig er nervøs for ting – våkner jeg alltid tusen ganger i løpet av en natt. Det er veldig irriterende, for det er de gangene jeg helst vil få nok søvn så jeg er klar for dagen, men sånn fungerer det ikke her. For noen dager siden fikk jeg en koselig mail av en fotograf som holder på å fylle opp sin fotografportefolie. Hun lurte da om jeg ville stille opp som modell for henne, og det tok meg ikke lang tid før jeg sjekket henne opp og svarte ja. Hun tar sååå flotte bilder, og den viben man får av bildene hennes er sånt jeg elsker. Jeg pakket med meg myyyye klær, sko og div tilbehør for å kunne ha mer å velge mellom. Når 2 jenter skal jobbe sammen og begge har med ting, da blir det fort bomba i bilen, i dette tilfelle kaos haha. Vi satt sammen 4-5 forskjellige antrekk og de var ganske forskjellige også. Så jeg tror bildene kan bli ganske bra, og få en god vibe som vi var ute etter. Det var litt sommer/ street vibe hun ønsket, og jeg krysser fingrene for at resultatet av bildene blir tipptopp!

Selv om jeg hadde med meg kameraet, så fokuserte jeg litt mye på å stå foran det så jeg glemte å knipse bilder selv. Derfor knipset jeg bare noen raske bilder fra shooten, før vi sa oss ferdige. Skulle gjerne fått til noen bedre bilder enn bare slike, men her får dere i hvertfall se litt av det vi har gjort i dag♥

Sjekk ut IG’en hennes @christinekofstadmoen for å se hennes tidligere shoots. De er utrolige!

Har du gjort noe spesielt i dag?♥

10 kommentarer

Siste innlegg