WORK OUTFIT

Nå begynner det å bli en liten stund siden sist jeg jobbet på Urban i Ski, så det var ganske deilig å være tilbake der. Man savner ganske fort de kveldene man må planlegge antrekket man skal ha på jobb dagen etter – sånn er det hvert fall her. Fremover blir det litt mer jobbing her med tanke på at ansatte skal bort og at man rett og slett bare trenger noen ekstra som kan stille opp. Jeg skal faktisk jobbe på Storo neste uke!! Jeg har aldri jobbet der før, så jeg både gruer meg og gleder meg siden jeg ikke vet hvordan det er der. Sånn var det på en måte i Ski også, men den kneika har jeg kommet meg ganske over nå faktisk. Det begynner å føles mer normalt der, enn hva det har gjort tidligere – og det er et godt tegn.

Antrekket jeg hadde på meg i dag har blitt et favoritt antrekk, som jeg ikke så komme. Jeg stylet lyse farger sammen, enn å skape kontraster i antrekket som jeg ellers ville gjort. Jeg fikk plutselig veldig lyst til å lyse opp, og være litt fargerik i dag. Da tok jeg frem en genser jeg ikke har brukt så mye som er fra Flat Top, for så å ta en oversized genser under med splitt på siden – for å skape litt layers on layers. Jeg er fremdeles bitt av den basillen der, og tror ikke jeg kommer til å bli kvitt den med det første. Jeg har hatt litt vondt i venstre foten min siden torsdagen, så da kjørte jeg på med de mykeste skoene jeg eier. Nemlig Reebok Classic, de har det vært helt himmelsk å bruke i dag.

Gensere & sko fra Urban // Bukse fra TopShop

Hva synes dere om antrekket?♥

12 kommentarer

Siste innlegg