HOW TO USE MASTER CAMO – STEP BY STEP

// I samarbeid med Maybelline New York.

Som alle andre jenter sikkert gjør, beundrer jeg de som mestrer disse sminkeferdighetene. En av grunnene til at jeg kanskje aldri har vært en av dem, er fordi jeg aldri har tatt meg tiden til å faktisk prøve godt nok. Jeg har prøvd mye forskjellig, men noen produkter har bare vært for avansert for meg. Derfor, da jeg fikk sjekket ut Master camo kittet til Maybelline New York tenkte jeg at dette burde jeg få til. Stegene står bra beskrevet bak, og takk gud for det!! I tillegg så sliter alle med sitt. Jeg har rødheter jeg ønsker å skjule og områder jeg ønsker å fremheve. Med dette lille steg for steg kittet kan du på få minutter fjerne rødheter, mørke ringer under øynene, uvelkomne flekker i ansiktet (perfekt til meg som alltid irriterer kvisene) og samtidig highlighte det du måtte ønske. Til dette steg for steg innlegget tar jeg i bruk det lyseste kittet light.

 ♦Steg 1: Correct♦

Jeg starter med å bruke den grønne fargen for å fjerne rødhetene jeg har i ansiktet. Deretter påfører jeg den gule fargen i de områdene huden min er litt misfarget i forhold til resten av ansiktet. Med andre ord; Den jevner ut fargen i ansiktet.

♦Steg 2: Conceal♦

Jeg har hatt dårlig erfaring med concealer før, på grunn av feil farge og dårlig produkter. Men med denne kan du selv blande begge fargene sammen, slik at du finner den perfekte fargebalansen til huden din for å skjule mørke ringer under øyenene eller urenheter i ansiktet.

♦Steg 3: Highlight♦

En siste touch up på sminken er å highlighte de områdene du ønsker å fremheve. På meg velger jeg å highlighte kinnben, nesen og litt i pannen.

♦Resultat♦

Ønsker dere å lese mer om produktet så trykk HER & hvis du ønsker å kjøpe dette flotte produktet så trykk HER.

Hva synes dere?♥

10 kommentarer

Siste innlegg