WHAT A NIGHT

Jeg innser hvor fort tiden flyr, når jeg tenker tilbake til i oktober da Ida, Martina og jeg bestilte billetter til Drake. Da var vi på vei til Bergen for å besøke godeste Malene. Å stå opp og bare tenke “shit, det er i dag vi skal på konsert”, det fikk jeg til å skjønne at jeg må bli flinkere til å leve i nuet. Vi bestemte oss for å kjøre til Oslo og kjøre hjem igjen etter konserten. Derfor ble vi enige om at ingen skulle drikke noe særlig, slik at ikke to stk er dritings mens sjåføren må holde seg edru. Det synes jeg er ganske rettferdig, og for meg gjorde det ingen verdens ting å være edru på en så vill konsert som dette. Første gang jeg har vært på konsert inne på Telenor Arena, første gangen jeg har sett 18 000 mennesker samlet på et sted og første gangen jeg har sett et så sinnsykt lysshow. Jeg fersket meg selv i å drømme bort i lysene flere ganger, det var helt utrolig å se på og samtidig høre Drake live. Stemningen der var vill, og jeg blir så ivrig at jeg vil dra på en ny konsert asap. Jeg er bare veldig flink til å ikke holde meg oppdatert på disse konsertene i Norge.

Jeg har allerede sagt dette til andre, men sier det her også. Eneste nedturen på denne konserten var vel da jeg møtte på fans og alle sa det samme til meg: “Trodde du var høyere”. Hahahaha……. Jeg er 165, og skal ha på høye sko neste gang sånn at folk tror jeg er høyere enn det jeg er :)))))))

Har du vært på en konsert i år eller skal på noen?♥

6 kommentarer

Siste innlegg