GOOD VIBES

Denne dagen ble liksom alt jeg ikke forventet at den skulle bli, nemlig dritkjedelig. Jeg var fast bestemt på å dusje, freshe meg opp og knipse bilder til bloggen ute men så langt kom jeg aldri. Jeg valgte heller å gå igjennom klesskapet mitt og finne frem klær/ sko jeg ikke bruker. For venninnen min Ingvild spurte meg for noen dager tilbake om jeg ville bidra litt til aksjonsuken på Handelshøyskolen BI skal kjøre på med 20-22.mars. Denne aksjonen handler om å donere ting vi ikke bruker lenger, for å så samle inn penger slik at den inntekten kan gå til utdanning til dem i Kambodsja. Jeg regner med at alle kjenner godt til det landet og vet hva den befolkningen går igjennom. Så for oss som faktisk har så mye, faktisk for mye – som for eksempel meg, da skader det ikke å donere litt. Mye av det jeg eier ligger bare å får støv på seg, så det er mer verdt å gi det bort enn å la det støve seg til hjemme. Dette går jo til en så god sak at jeg har fylt opp en hel søppelsekk med både sko og klær til dette bruktmarkedet. Jeg har også veldig lyst til å få med meg denne aksjonen, så jeg har tenkt til å ta turen innom en av de dagene for å se hvordan dette fungerer og for å bli litt mer involvert. Å bidra til noe så fint som det her, da sitter man igjen med en god følelse og det synes jeg flere skal få kjenne på.

Igjen overrasker jeg med ublogget bilder, så klapp på skulderen for den Madde! Blir nesten lei meg av å tenke over at jeg har misten den leppestiften jeg har på meg på disse bildene. Må kjøpe den igjen asappp.

Hva har dere gjort i dag?♥

18 kommentarer

Siste innlegg