ANTREKK: GIRLFRIEND JEANS

Jeg må begynne å sette grenser på antall ganger jeg kan dra inn til Oslo, for hver eneste gang jeg gjør det så skjer det alltid så mye. Jeg elsker det, sååå mye men det skaper litt problemer for bloggingen. Heldigvis har jeg knipset bilder av antrekket i dag, så føler meg litt flink. Dagen startet allerede klokken 09:00 i dag, for da skulle jeg pakke alt klart til en overnatting i Oslo og så mye mer. Jeg var først med Ida som skulle ordne brynene sine på Bogstadveien som tok ca 2 timer. I mellomtiden gikk jeg en liten runde alene i Oslo’s gater og koste meg i finværet, kjøpte meg frokost og ventet på Ida. Etter vi var ferdig der, kjørte vi opp til Ingvild som jeg skal overnatte hos i kveld for å legge av håndkofferten min og litt poser med enda mer (hehe). Derfra gikk jeg og Ida ned til Storo Storsenter og knipset litt bilder på veien, før jeg skulle gjøre meg klar for min første vakt på Urban Storo. Jobbet kun 4 timer, men det var kjempegøy på de timene. Jeg kjenner jeg er litt sliten akkurat nå, men nå skal jeg blogge ferdig før jeg skal gjøre meg klar for en tur ut på byen – er man i Oslo så er man i Oslo.

Jeg kjøpte min første girlfriend jeans fra Dr.Denim denne uken og i’m lovin in! Det er sinnsykt uvant men jeg liker den avslappet stilen man får i disse buksene. For å ikke gjøre det for basic, stylet jeg det opp med litt freshe detaljer som knallrød veske og noen stilige Puma sko til.

Ha en riktig god helg♥

Jakke fra XX-XY // Genser & bukse fra Urban // Veske fra BikBok // Sko fra Puma // Solbriller fra Ray-Ban

Hva synes dere?♥

18 kommentarer
    1. Du ser fantastisk ut med den buksa! 😍 Elsker selv akkurat den buksa der og eier allerede to, men vil ha fler 😅

    2. Du ser så godt ut etter du la på deg. jeg har gått ned masse i vekt, og sliter med å legge på meg igjen. vet du har skrevet om dette før, men kunne du lagd et innlegg der du mer detaljert forklarer hvordan du klarte å legge på deg? hva du spiste, når du spiste, om du trente, når du stod opp, hvor mye du gjorde i løpet av en dag, altså hvordan livsstilen din var. Hadde satt veldig stor pris på dette 🙂

    3. nora: Tusen hjertelig takk! Jeg har skrevet så detaljert som jeg har klart i innleggene, fordi det er ikke noe annet jeg har gjort. Viktigste for meg var å spise hver 3 time, og da er det ikke snakk om frukt. Men som for eksempel yoghurt med frukt og mandler, brødskiver, omelett, stekt ris – osv. Jeg er et middagsmennesket så jeg lagde nesten små middager 24/7 og spiste til jeg var ordentlig mett.

      Jeg stod opp når jeg våknet, hadde ikke på alarm da noe særlig. Jeg trente heller ikke, men det gjør jeg oftere nå som har gjort at jeg har gått ned 1-2 kg. Jeg gjorde akkurat de samme tingene i løpet av en dag, som jeg gjørde før jeg begynte å komme meg opp i vekt. Hadde dager jeg bare chilla hjemme, mens andre dager var jeg ute på farten hele tiden.

      Det er veldig viktig å finne en balanse som passer for deg, utenatt maten skal ta over hverdagen din. Masse lykke til <3 Et tips er å høre med lege eller en PT-trener om hva du kan gjøre for å komme deg opp i vekt, tilfelle dette ikke er helt som du ønsker.

    4. Og hvilken størrelse har du, hihi? Så den fantes i slike waist størrelser og ikke xs-s osv. Er normalt XS i de andre buksene fra Drdenim. Hvilken størrelse ville du anbefalt da?

    5. Elise: Jeg har min i 25/30 😀 Jeg er XS/S i andre Dr.Denim bukser, men siden denne her ikke har noe stretch i seg, hadde jeg da valgt S kanskje. Men det kommer helt an på kroppsformen din, om du har mye former eller ikke – fordi den er stram noen steder som for eksempel leggene og rundt livet. Hadde jeg vært der hadde jeg prøvd for sikkerhetsskyld. Min var litt trang i starten, men jeg holder på å gå den inn så den vier ser liiiiitt ut <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg