HOLMENKOLLEN SKIFESTIVAL

Lørdag fra 08:00 – 16:30: Da var det opp klokken 08:00 etter 4 timer med søvn etter byen, for å gjøre oss klare for skifesten på Holmenkollen med Malin og Ingvild sine venner. Til denne dagen måtte jeg faktisk handle inn skitøy fordi jeg ikke eier det, og det er litt sykt… Det holdt meg god og varm helt mot slutten av dagen der, så det var absolutt verdt det! Solen var på plass, stemningen var helt rå og jeg fikk bare skikkelig glede av å være der blant SÅ mange mennesker. Eneste negative ved dette er hvor mye søppel som faktisk blir slengt rundt der og må bli ryddet opp av frivillige fordi folk selv ikke klarer å ta det med seg, eller i det minste kaste det i en søppelpose. Hvor vanskelig kan det være liksom???

Lørdag fra 18:00 – 19:30: T-banen ned til Majorstuen var helt sjukt stappa med mennesker og da innså vi at vi måtte spise på Kverneriet i skitøy pga tiden rant ut, selv om planen var at Ingvild og jeg skulle pynte oss litt til denne middagsdaten. Hun hadde bestilt bord der for 3 uker siden, og i de 3 ukene har jeg gledet meg som en liten unge til å smake på burgerne der. Denne dagen smakte det bedre enn noengang, rett og slett fordi vi begge var så slitne og tom for energi. Det var akkurat hva vi trengte etter en slik dag. Da vi endelig var tilbake hos Ingvild, begynte jeg å pakke tingene mine for å komme meg hjemover til Moss. Den kvelden var som en søndag for meg, jeg var så utslitt og orket ingenting. Sier litt når det eneste jeg gjorde etter at jeg kom hjem var å pakke ut og så legge meg.

Jeg vil bare si en STOR takk til Ingvild som knipset alle disse bildene♥ Jeg ble helt gone i alle menneskene som var der at jeg glemte det helt.

Har du hatt en fin helg?♥

12 kommentarer

Siste innlegg