OLD BUT GOLD

Jeg har fått et par tilbakemeldinger fra dere supre lesere på grunn av mitt fravær fra bloggen, som skjer innimellom. Så gjerne som jeg skulle likt å kunne blogge hver eneste dag, siden det er jobben min, så har jeg også en annen jobb. Jeg kan ikke prioritere begge jobber 100%, jeg må fordele det. Sånn jeg velger å gjøre det er at når det er bloggtid, da er det fullt kjør. Samme med jobben min på Urban, da fokuserer jeg kun på å gjøre en bra jobb der – og så ta en dag om gangen. Det er ingen unnskyldning, og det er ikke det jeg prøver å få frem heller. Men hvis jeg ikke hadde hatt en ekstra jobb på si, da kunne jeg gitt mye mer på bloggen – men jeg tjener ikke nok, helt seriøst. Å få vakter på Urban er dødsviktig for meg når jeg har dårlige måneder med bloggen med null kunder. Derfor hender det at jeg noen ganger takker ja til flere vakter, enn hva jeg egentlig er satt opp til, fordi jeg trenger pengene. Det verste jeg vet er å skuffe noen, og jeg føler jeg skuffer dere de dagene jeg ikke blogger, men igjen så får det bare bli sånn. Bare vit at jeg setter veldig pris på dere, hehe pls♥

Jeg var passe sliten, men sinnsykt fornøyd etter gårsdagens stengevakt på Storo. Det var SÅ gøy og jeg følte jeg varmet opp litt til åpning på Ski i dag. Jeg fikk litt dårlig tid i morges, så slang spontant på meg en 3 år gammel jakke fra Flat Top med fôr. Jeg innså etter dagens bruk at den er dritkul, og den kommer dere lett til å se mer av på bloggen. Jeg skal uten tvil få til bedre antrekksbilder enn disse fra jobben i dag.

Hva synes dere om jakken?♥

22 kommentarer

Siste innlegg