OH HELLO

Noe dårlig har skjedd med meg for tiden, og det er at jeg klarer å rote bort mine favoritter på leppene. Dette er ting som aldri har hendt før fordi jeg er skikkelig kontrollfreak på tingene mine, you have no idea. Jeg legger merke til hvis noen bare har løftet på tingene mine, og prøvd å sette det tilbake på samme sted. Likevel har jeg klart å miste 2 av mine favoritter fra Inglot. Jeg har vært uten min number one favorite i èn uke, og det har holdt massevis. På torsdag etter jobben på Urban, stakk jeg en rask tur innom Inglot på Ski Storsenter for å kjøpe ny leppestift. Jeg endte opp med den, og en helt ny en som jeg ikke har sett før. Det er litt rart hvilken glede ny sminke kan gi deg, men jeg klager ikke akkurat. Jeg fikk testet den nye HD Lip Tint Matte i fargenummer 32 i dag, og den er veldig annerledes på leppene enn hva den er andre steder. På hånden kan den se brun ut (derfor jeg kjøpte den i utgangspunktet). Mens på leppene fikk den litt lillaskjær i seg, som jeg ikke helt vet hva jeg synes om enda. Jeg tror det hjelper litt hvis jeg fikser meg litt mer en annen gang og tester den da. Jeg gikk med den på jobben i dag, og den ble litt mørkere desto lenger den hadde sittet på leppene. Så til nå tror jeg at jeg har et litt hat og elsk forhold til den. Men om jeg likte den mer etter jobben? Ja, det gjorde jeg.

Jeg håper dere får en fantastisk lørdagskveld! Jeg skal ha kosekveld med mamsen i dag♥

← Fargenummer 17 & fargenummer 32 →

Her kan dere se hvordan den mørke fargen ser ut på hånden min, i forhold til hvordan fargen forandrer seg når den kommer på leppene mine under her:

Hva synes dere om fargen?♥

12 kommentarer

Siste innlegg