XX-XY BOMBER

Denne dagen her har bare ikke vært min dag. Det hele startet med at jeg stod opp tidlig for å hoppe i dusjen, farge bryn og sminke meg klar til en videoblogg jeg skulle lage til dere – som en liten overraskelse. I det jeg skulle filme så telte det ned fra 16 sekunder og bare stoppet opp mens hele skjermen ble svart. Jeg stod i 1 time og ikke skjønte hva som skjedde, og da skjønte jeg til slutt at jeg måtte gi opp og sende melding til noen jeg vet er godt kjent med Olympus Pen. Tydeligvis er dette “problemet” så sjeldent at det har blitt vidersendt til Olympus for å se om de kan hjelpe meg. Så jeg håper virkelig det ordner seg, for det som er kjipt er at dette er for en kunde, og deadlinen er 23.mars. Tror dere jeg er stressa eller? Hehe, ikke i det hele tatt da. I tillegg klarte jeg å slette de beste bildene jeg egentlig skulle ha til dette innlegget, og sitter nå med rester som jeg kaller det. Jeg visste jo ikke at hvis jeg slettet direkte fra kameramappen, så havner de ikke i papirkurven heh. Søndagen sin det!

Jeg tenkte veldig fort “shit, hva skal jeg blogge om nå?”, og da kom jeg til en rask løsning. Jeg har nemlig fått en crazy bomber fra Junkyard XX-XY som jeg bare er helt in love with. Ser så frem til sommeren med brune ben, sneakers, denim shorts og å bare rocke denne bomberen. Skulle gjerne stylet opp antrekket litt bedre enn med en joggis og nike t-skjorte, men jeg var så furt etter all uflaksen at det gadd jeg rett og slett ikke.

Bomberen finner du her.

Hva synes du om bomberen?♥

12 kommentarer

Siste innlegg