ANTREKK: DENIM AND THRASHER

Klokken var 04:23 da jeg så på klokken i natt. Det føltes ut som om jeg hadde sovet i en evighet, og glemt alt det viktige jeg skulle ha gjort. Følelsen jeg hadde da jeg hadde våknet var en blanding av prestasjonsangst og stress om hverandre. Jeg klarte ikke å sette fingeren på hva som var galt, og da begynte alle tanker å surre rundt i hodet mitt. Jeg la meg igjen før jeg virkelig ble gal i hodet, og våknet med følelsen av stress igjen. Da skjønte jeg raskt at det er på grunn av presset på bloggen, om å gjøre en bra nok jobb for dere lesere og for kundene mine. Jeg klarte ikke å gå rundt med den følelsen i hele dag, så jeg har derfor knipset og filmet klart til 3 innlegg som skal ut på bloggen. Og det føles så sjuuuukt godt å ha gjort det. Jeg gleder meg spesielt mye til å vise dere èn ting, men det må vente litt til.

Jeg hadde litt tid til overs og lurte meg derfor med på en liten kjøretur for å få knipset bilder av et antrekk jeg satt sammen ganske random. Nok en gang, så er et av antrekkene jeg setter sammen i full fart blitt en favoritt. Jakken har jeg allerede vist dere, men jeg sa jeg ville style den litt bedre opp og dette er hva jeg endte opp med. Jeg kunne gått for sneakers, men jeg følte virkelig for å bli litt høyere i dag haha.

Jakken er dessverre ikke ute i butikk lenger, da jeg kjøpte min for flere år siden. Men helt ærlig så stemmer jeg for at Urban får den inn igjen, men også i svart. Hvor amazing hadde ikke det vært!

Jakke fra Urban // Hettegenser fra Thrasher // Bukse fra TopShop // Sko fra Duffy // Veske fra Calvin Klein // Solbriller fra Ray-Ban

Hva synes dere?♥

22 kommentarer

Siste innlegg