ADIDAS NMD FEAT FISHNET SOCKS

Helgen som har vært har faktisk vært så bra at jeg skulle ønske jeg kunne oppleve den bare èn gang til. Det har gått i litt dating, deretter sett igjen gode venner som har vært på reise, vært opptatt med sitt og tilbringet tid med jentene mine som alltid er lættis. Men det var et eller annet med denne helgen som bare gjorde den så sykt bra, og det tror jeg var at alle ga litt faen og bare slapp seg løs. Jeg kjente på litt av den “gi litt mer faen” følelsen på lørdag. Man baber seg opp til en bra kveld, klar for å hitte dansegulvet på byen med en drink i hånden og vil se bra ut. Men denne gangen var jeg ikke i det humøret, jeg ville bare se tåpelig ut og gjøre teite ting, drite i hva folk ser og tenker – og det resulterte til en kveld som ikke sluttet før nesten klokken 08:00 på morgenen.

Jeg har gledet meg SÅ mye til å vise dere disse skoene som jeg har ventet på lenge. Jeg bestilte de i 37,5 som jeg gjorde med mine andre NMD fra Adidas, men måtte returnere de og bytte da de var for små. Jeg satt og bare tenkte “skal jeg virkelig opp til 38 som jeg aldri har hatt noen sko i før?”. Endte med at den størrelsen var perfekt og at jeg burde sjekket cm på skoen fra starten av så jeg hadde bestilt riktig størrelse med en gang haha (23,5cm it izzz!). Dette er noen av de diggeste skoene jeg vet om, og jeg er så glad for at jeg endelig skaffet meg noen mer basic som i fargen svart. Skoene har detaljer som gjør den litt mindre basic likevel, but I love it so much. Jeg bestilte noen fishnet socks som kan brukes til sånne type sneakers som dette, og jeg synes resultatet ble amazing.

Skoene er sponset & de finner du her.

Hva synes du?♥

17 kommentarer

Siste innlegg