VIDEOBLOGG – QUICK FIX TUTORIAL

// I samarbeid med Maybelline

Jeg har endelig laget videoblogg til dere, og jeg er så spent på hva dere kommer til å synes. Jeg valgte å kjøre i gang en video i samarbeid med Maybelline for å gjøre det litt morsomt. Dere har lenge spurt om hvordan jeg sminker meg, og da synes jeg det passet litt bra til å vise hvordan jeg fikser bryna mine fort, før jeg er good to go. Maybelline har lansert nye brynsprodukter som gjør det lettere for absolutt alle å finne sine favoritter blant den store Brow-familien. Jeg likte best Brow blyanten & Sculpting Brow Mascara Gelèn siden dette er produkter jeg har brukt før og er veldig godt kjent med.

Siden det er første gang jeg filmer med dette kameraet og måtte gjøre det på en litt vanskelig måte, så jeg aldri hva jeg filmet på skjermen. Så derfor har jeg tatt litt bilder ved siden av for å vise dere litt bedre bilder av både produktene og resultatet under videoen.

Håper dere liker den!♥

Her kommer det bilder av produktene & closeup av bryna.

Ønsker du å kjøpe disse produktene eller lese litt mer om dem kan du trykke her.

Hva synes dere?♥

Advertisement

21 kommentarer

Siste innlegg