ANTREKK: FAUX FUR

Denne helgen har vært sååå morsom, som alle helgene den siste tiden har vært. Eneste kjipe som skjedde denne uken var vel at det var buss for tog, det har aldri gjort meg så forbanna som det gjorde denne lørdagen. Jeg hadde varetelling 18:00 i Ski, og tok derfor buss dit 17:30. På den veien skulle det visst skje litt av hvert, og jeg var ikke på varetellingen før nærmere 20-30 minutter etter stenging. Men heldigvis gikk det dritfort og alle var fokuserte da vi først var i gang. Vi ble ferdige så fort at jeg rakk å dra hjem for å fikse meg fort, og så på vors med jenteene før vi skulle på byen. Om jeg vil få med meg alt som skjer? Gjett om, haha.

Antrekket jeg har på meg i dag synes jeg er litt lættis, hendelsen bak det digger jeg. For 1 uke siden stod jeg og skulle hjelpe Ida med å velge jakke til antrekket sitt før vi skulle på byen. Da tok jeg frem en pelskåpe som jeg prøvde for gøy og jeg følte meg så sjukt boss at jeg sa hun måtte si ifra da hun skulle selge den. Da gikk samtalen slik:

“Jeg kjøper den sånn serr liksom”

“Serr? Da selger jeg den nå”

“Ææh hvor mye skal du ha for den?”

“Hm, hva tenker du?”

“3 drinker på byen?”

“Deal”

Kåpe fra Lindex // T-skjorte fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Henry Kole // Veske fra Versace // Klokke fra Triwa // Solbriller fra Quay //

Hva synes dere?♥

17 kommentarer

Siste innlegg