SMOOTHIE O’CLOCK

Jeg er så møkklei alle spillelistene mine på Spotify, og verste av alt er at jeg er så desperat etter å finne ny musikk at jeg ikke finner noe. Det er sjeldent jeg ikke foretrekker å høre på musikk, men akkurat nå er det ganske lame. Jeg har alltid vært mest aktiv på Good Vibes listen min, men den siste tiden har jeg gått over til roliglisten min Close your eyes. Den listen hadde jeg lagt til sanger som jeg alltid hørte på da jeg var lei meg og ikke hadde det bra, så det vekker mange minner – men på en god måte. Jeg hører nå på emosjonelle sanger, men det påvirker ikke humøret mitt mer. Jeg blir glad av å høre på dem, og det beviser litt om hvor langt jeg har kommet. Hvis dere har noen sanger eller lister å anbefale meg om å høre, så gjerne del dem med meg!

Etter jeg trente i går så fikk jeg et så sykt behov for å handle inn ting til smoothie. Det slo meg at det er lenge siden sist, og at jeg ville snu litt på det. Jeg husker jeg alltid lagde meg smoothie hjemme før, det var liksom som litt ekstra snacks for meg. Så i dag etter å ha spist frokost, lagde jeg meg en god smoothie som virkelig var etterlengtet.

Ser det ikke godt ut?♥

6 kommentarer
    1. Om smoothieblandingen var frossen anbefaler alle leverandører at bærene kokes før bruk. Grunnet bakterier. Så husk å kok først.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg