ELLESSE

Den siste tiden har så sykt mange merker blitt mer kjente fordi folk fronter forskjellige logoer som andre tar til seg. Jeg synes det er kjempegøy å følge med på dette, selv om ikke alt faller i smak hos meg. Men jeg synes det er fett fordi folk går mer ut av komfortsonen sin nå i dag, enn det man noensinne har gjort. Det er hvertfall hva jeg har sett, og fremdeles legger merke til. Thrasher og Fila er vel det som har vekket min interesse, men den siste tiden har jeg også begynt å like Ellesse – og jeg visste ganske lite om det, så jeg begynte derfor å lese litt om merke. Leser jeg historiens bakgrunn på de forskjellige merkene, gjør det at det blir mer interessant for meg å faktisk bruke plaggene òg. Dette startet som skitøy, men utvidet seg senere til mer mote og sportselig look. Det jeg alltid synes er kjekt å finne ut, er hvorfor de valgte akkurat den logoen – hvorfor ikke en annen. Logoen skal ha slått sammen ski og sport, og derfor laget logoen utifra tuppen av et par ski og en tennisball for å vise hva de står for. Kjekt å vite folkens? Det synes i hvert fall jeg.

Bortsett fra å bruke den nye t-skjorten min fra Ellesse i dag, har jeg jobbet på Urban Byporten for første gang. Det var kjempegøy, og jeg koste meg veldig mye der – kanskje mer enn hva jeg forventet. Jeg fikk også møtt på en som følger meg og det at dere deler det med meg er SÅÅ koselig. Dere må vite at jeg seriøst elsker det.

T-skjorten er sponset og den finner du her. Jeg har den i størrelse medium.

Hva synes du & er det noen merker du har fått sansen for i den siste tiden?♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg