ANTREKK: BLACK COAT WITH GIRLFRIEND JEANS

Akkurat nå sitter jeg på hotellrommet med Sara og vi skal straks gjøre oss klare for kveldens festligheter. Jeg møtte faktisk Sara på første Urban Kick-offet jeg var på siden hun også jobber her. Vi klikka med en gang, og har helt siden da hatt litt kontakt. Så da jeg fikk høre at hun kom til Oslo i påsken, da måtte vi bare få til noe koselig sammen. Det er jo snart 2 år siden, så det er helt sinnsykt hvor fort tiden har gått! Men jeg er derfor kjempeglad for at vi endelig får møttes og vi like gjerne bare booket oss et rom på Comfort Hotell haha. Da slipper vi begge med å stresse avgårde senere, og kan derfor bare kose oss i hele kveld og se frem til en deilig frokost i morgen.

Det har snødd litt i Oslo, så da måtte jeg bare droppe det antrekket jeg egentlig skulle ha på meg i dag for å så finne et nytt. Da ble det hettegenser som ikke er noen sjokk, og den nye favoritten min fra Dr.Denim. Jeg har litt delte meninger om den buksa akkurat nå, den satt perfekt helt frem til jeg vasket den for noen dager siden. Så tror jeg har ødelagt den litt…. Men jeg er så glad i den at det ikke skulle sjokkert meg hvis jeg finner på å kjøpe den på nytt.

Jakke & solbriller fra XX-XY // Hettegenser fra Urban Classics // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Henry Kole // Veske fra Calvin Klein

Hva synes dere om antrekket?

10 kommentarer

Siste innlegg