BILDEDRYSS FRA HELGEN

Helgen går så alt for fort, og jeg har gjort så mye at det føles ut som om dette har blitt gjort på flere dager. Men neida, dette er bare gjort på 2 dager og jeg kjenner hele kroppen min trenger denne søndagen mer enn noensinne. Rett etter jeg hadde fått blogget på fredagen var det å hoppe inn i finstasen og freshe opp sminken litt for å gjøre oss klare for kvelden. Sara og jeg bestemte oss for å bare ta middagen på Karl Johan slik at vi ikke fikk for dårlig tid med tanke på at du skulle ut på Blå senere. Vi endte derfor opp med å spise hamburger og søtpotetfries på Fridays og tok en sykt god drink som var Strawberry Mojito. Dette var faktisk ganske overraskende for meg, fordi jeg liker ellers ikke mojito men denne smaken passet midt i blinken for meg. Jeg er ho som alltid bestiller søte drinker og kan si til bartendere “bare lag en søt drink”. For jeg elsker alt som er søtt, haha.

Jeg hadde aldri vært ute på Blå før, og jeg er egentlig sjokkert over at jeg ikke har vært der tidligere fordi musikken der er så chill. Jeg tror jeg aldri har danset så mye før, og hatt så mye latterkrampe på en gang – men jeg elsket det. Beste av alt etter byen var det å legge seg i en digg hotellseng og bare glede seg til frokosten dagen derpå. Vi avsluttet vår koselige sleepover med første episoden av Skam før vi begge måtte dra hjemover. Jeg gleder meg sååå mye til neste gang jeg får sett trynet til Sara igjen, for fyttikatta for en fet dame.

Hvordan har helgen din vært?♥

12 kommentarer

Siste innlegg