SNAPCHAT LATELY

Haha det er sprøtt hvordan det bare går fra at jeg skulle blogge om noen syke sko til at jeg bare ender opp med iPhone bilder. Grunnen er absolutt innafor, det er fordi jeg skammer meg over hvor dårlige bildene ble av skoene i forhold til hvor fete de er. Det er en så spesiell farge på dem, at de må bli knipset i et spesielt lys for at fargen kommer nok frem på bildene. Så hvis jeg har tid i morgen, skal jeg få med meg noen ned til sentrum for å shoote bilder av skoene der og forhåpentligvis blir de bra nok.

Så siden dere skal slippe å se hvor dårlige bildene ble av skoene, tenkte jeg å blogge om noe annet som er ganske basic. Jeg har mine perioder hvor jeg seriøst spammer på SnapChat (@alohaamad), mens andre ganger legger jeg så vidt ut noe. Men de gangene jeg da først legger ut noe, sørger jeg for å lagde de på mobilen slik at de blir spart til et innlegg som dette. Jeg liker litt å blogge om SnapChat lately, for da blir det noe annet enn dette søket etter perfeksjon på bloggen min. Den siste tiden har jeg i tillegg begynt å vurdere nytt kamera og/ eller ny linse til kameraet mitt for å få enda bedre bilder. Man blir liksom aldri helt fornøyd, fordi man alltid vil nå lenger med bildene man tar. Det er litt irriterende til tider.

Er du aktiv på SnapChat?♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg