DANIEL WELLINGTON EVENT

// I samarbeid med Daniel Wellington.

Jeg har på en måte skjermet meg veldig fra bloggverden, selv om jeg er en liten del av den. Men når det kommer til det sosiale som events, da har jeg backet helt ut fordi jeg har hørt at det er så overfladisk og det er noe jeg virkelig ikke liker. Likevel så må en gang være den første, og jeg er derfor sinnsykt glad for at jeg ble invitert til Daniel Wellington eventet i Oslo som var i går. Det var bobler i glasset, dj-bord og menneskene der var så hyggelige at jeg ble paff. Jeg visste ikke hvilke forventninger jeg skulle ha, men alt gikk over mine forventninger og denne kvelden er seriøst en av de beste jeg har hatt på lenge. Så mange kjente ansiktet i tillegg til mange nye, det var en god blanding og det gjorde susen.

Eventet var i en liten feiring for at DW endelig har åpnet en flagship store på Karl Johans gate 25, rett ved siden av Zara. Sin første i Norge, that’s huge!!!! Butikken ser helt amazing ut og det samme gjør utstillingen med alle deres klokker, inkludert deres nyeste kolleksjon som er gjort i samarbeid med Kendall Jenner. Det gikk litt fort med champagnen i svingene, og da gikk det brått fra å være sjenert blant menneskene til å bli klovnen – i hvertfall sånn jeg føler det, haha. Jeg kommer virkelig ikke over at mitt første ordentlige event var så bra, jeg vil nesten spole tilbake og oppleve kvelden på nytt. I loved it♥

Så det ikke koselig ut?♥

19 kommentarer

Siste innlegg