WHAT’S GOOD BERLIN

// Oppholdet er sponset.

Dette har jeg ventet så sykt lenge på å fortelle dere, dere aner ikke! For flere uker siden fikk jeg tilbud om å reise til Berlin i samarbeid med got2b for å fronte produktene deres, ha tidenes shoot og selvfølgelig tidenes opphold. Dette takket jeg umiddelbart ja til, og helt siden da har vi planlagt datoer for reisen osv – og endelig er vi her. Dagen har allerede vært lang og klokken er ikke mye engang. Jeg stod opp klokken 03:00 i natt for å pakke alt ferdig og så komme meg til Gardermoen for å rekke flyet til Berlin. Jeg har stresset som bare pokker flere dager i forveien, fordi det rett og slett har vært uvirkelig at jeg nå sitter i Berlin, og enda bedre; Jeg sitter i Berlin i min egen leilighet på Gorki som stedet heter. Aldri i verden har jeg bodd på finere plass, og å tenke på at dette for 2 dager er mitt, det er så sykt å tenke på. Drømmer jeg? Nei, men fysøren for en fin drøm det ville vært. Jeg sitter i sengen og bare føler meg så utrolig takknemlig og heldig for å få en slik mulighet som dette. I stad var jeg så glad at jeg nesten ville gråte, for det er ganske stort for meg å være med på en reise som denne. Og det at jeg får oppleve den med 4 andre supre bloggere/ instagrammere er amazing, akkurat som leiligheten hehe. Ja, jeg er helt forelsket i leiligheten hvis dere allerede ikke har skjønt det.

Jeg har knipset bilder i hele dag, og vil derfor starte med å vise dere leiligheten jeg bor i HELT for meg selv. De som kjenner meg vet godt hvor lykkelig jeg er akkurat nå over å ha fått mitt eget badekar. Gjett om jeg skal nyte et glass vin i badekaret med masse såpebobler etterpå.

Assa er ikke denne leiligheten helt utrolig?♥

19 kommentarer

Siste innlegg