BRUNCH AT THE SOHO HOUSE

// Reisen er i samarbeid med got2b

Å ta med pcen på en reise er èn ting, men å faktisk få tid til å blogge – det er en annen sak. Jeg rakk å redigere bilder og laste dem opp, men mer enn det rakk jeg ikke før jeg skulle ut igjen med bloggerne med crewet. Rett etter vi hadde sjekket inn på Gorki Apartments, skulle vi skifte klær og freshe oss opp litt før vi gjorde oss klare til å spise brunch på Soho House. Jeg har hørt så mye om dette stedet, men jeg har jo aldri i verden hatt mulighet til å prøve det ut før nå. Derfor føler jeg meg litt ekstra heldig, for på under 2 døgn har jeg fått oppleve så mye og da snakker jeg også om stedene vi har lunsjet. Da man kommer inn på Soho House begynner man nesten å lure på om man er på riktig sted. Jeg stoppet bokstaveligtalt opp og sa “whaaat” og begynte å se meg litt rundt. På det stedet der finner du en blanding av alt man måtte elske. Cafè, shopping og hotell i ett. Denne plassen er så gjennomført og jeg satt konstant med rockefot under lunsjen på grunn av den chille viben som var der. Shopping ble det lite av, det var ikke akkurat billige ting der så det ble mer candy for the eyes.

Jeg har knipset så mange forskjellige bilder, at jeg må dele opp innleggene. Jeg synes det er så gøy å fortelle om denne turen, og da mer enn kun noen få setninger. Det er tross alt første gangen jeg er i Berlin, så OM jeg skal dele det litt mer detaljert med dere a!

Har du spist der før?♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg