CRACKERS

// Reisen er i samarbeid med got2b

Rett etter brunchen vi hadde, gikk vi tilbake til leilighetene våres for å gjøre oss klare for tidenes sykkeltur som skulle vare i over 2 timer. Det første Anniken og jeg tenkte var “når sist syklet jeg?” og “kan jeg fremdeles sykle?” mens vi så på hverandre og lo oss ut av usikkerheten. Hun var mer usikker enn det jeg var, så jeg følte jeg var ganske lowkey helt frem til jeg faktisk satte meg på sykkelen og krasjet rett inn i en vegg. Jeg hadde ikke vært på sykkelen i 2 minutter engang før jeg igjen syklet inn i en av de andre jentene. Det var en blanding av flaut og jævlig, uansett hva jeg gjorde så mistet jeg balansen. Jeg er bare ganske fornøyd med at jeg ikke har vært på en sykkeldate med han jeg dater enda, for da hadde det nok gått verre for å si det sånn. Heldigvis gikk det dødsbra etterhvert og jeg kunne nyte turen rundt i Berlin. Det var så sommerlig der med alle de grønne plantene at det nesten føltes ut som sommer. Så etter tidenes treningsøkt var det igjen tid for å komme seg hjem igjen, slappe av 1-2 timer for så å gjøre seg klar for middag på Crackers.

Så fort du åpner dørene og skal inn på Crackers blir du tatt litt med storm. For du går inn en gang hvor et gult lys spotter deg i ansiktet mens du går mot det. Deretter fortsetter du inn og forbi kjøkkenet hvor kokkene står, og kommer inn i et helt nydelig rom. Det er det fineste stedet jeg har spist på uten tvil, så fint at jeg følte jeg ikke passet inn på en måte? Men jeg elsket det. Maten, musikken, stemningen og menneskene gjorde den kvelden helt tipptopp.

Har du en spesiell resturant som du gjerne ville besøkt igjen?♥

5 kommentarer

Siste innlegg