KJOLER TIL 17.MAI

// Innlegget inneholder adlinks.

Mai er rett rundt hjørnet og jeg kjenner at jeg overhodet ikke er klar for det enda, jeg håper ikke jeg er alene om det. Det er på denne tiden av året ting begynner å skje, man har mer å gjøre og ting begynner å bli mer stressende. Jeg er ikke klar for det, men kan man egentlig noengang bli helt klar? Det er mye som skjer i mai, men det er heldigvis mye som jeg kan glede meg til. Denne måneden skal jeg slappe mye av, tilbringe mye tid med venner for å ikke savne dem for mye når jeg skal ut på reisen i nesten hele juni. Men det er enda 1 måned til, så det jeg bør fokusere på nå er hva jeg skal ha på meg på 17.mai. Jeg er litt i tvil om jeg skal kjøpe meg en ny kjole, eller bare gå for den jeg brukte i fjor. Å ha bunad hadde vært så sykt mye lettere… Det er noe av det fineste jeg vet om, og jeg misunner absolutt alle andre som eier en slik flott kjole. Jeg tror jeg skal begynne å sette av penger til å kjøpe meg en bunad til neste år (forhåpentligvis). Men til da, skal jeg holde øynene oppe for andre nydelige kjoler som kan passe bra til å gå med under den flotte feiringen.

Det er bedre å være tidlig ute, enn å være for sent ute og derfor ikke få kjøpt kjolen du vil ha siden størrelsen er utsolgt. Derfor jeg har samlet inn mine favoritter fra Nelly som jeg synes passer kjempebra til 17.mai. Kanskje hvis jeg er litt heldig med budsjettet mitt, så kjøper jeg en av disse kjolene.

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

Har du bunad eller må du skaffe deg en kjole til 17.mai du også?♥

17 kommentarer

Siste innlegg