DW – CLASSIC PETITE

For litt over 1 uke siden var jeg på et Daniel Wellington event i Oslo, noe som ble til en av de koseligste kveldene jeg har hatt på lenge. Mens vi var på dette eventet, så ble jeg overrasket med at jeg fikk lov til å velge meg ut en klokke blant alle de hadde i flagship butikken. Jeg måtte faktisk dobbeltsjekke med de som jobbet der og bare forsikre meg om at det ikke hadde skjedd en feil, for jeg forventet ikke en slik overraskelse. Det ble ikke akkurat lettere når jeg hadde så mange flotte klokker å velge mellom, men jeg må si at den nyeste kolleksjonen deres gjorde det litt enklere. Jeg begynte å tenke over hvilke klokker og modeller jeg har hjemme, samt detaljene på klokkene. Alt for å ikke velge en lik klokke som jeg allerede har. Jeg spurte derfor min kjære Ingvild om hvilket hun likte best, og hun pekte på den jeg hadde et ekstra øye til – og da visste jeg hvilken jeg skulle velge.

Jeg gikk for Classic Petite klokken Sterling i fargen sølv og med sort ur. Den modellen er så utrolig pen på grunn av lenken. Det løftet klokken, og generelt Daniel Wellington sitt merke bare enda høyere. Så stor applaus til Kendall Jenner for å ha designet en fantastisk kolleksjon. Denne stilen er midt i blinken for meg, og jeg bruker seriøst denne klokken alt for mye. Dette innlegget er ikke sponset, jeg vil bare vise dere hvor fin den faktisk er♥

Hva synes du om den nye kolleksjonen til Daniel Wellington?♥

9 kommentarer

Siste innlegg