SOFIENBERGPARKEN

Den uka her har vært et stort stress med mye jobb og forventninger, men på en god måte. Jeg har følt på teamwork til et helt nytt nivå, og det kan jeg takke Urban Strømmen for. Jeg hadde siste vakten der i går og det har gått så fort! Etter jeg var ferdig skulle jeg virkelig kose meg resten av kvelden og gjøre meg klar for i dag. For selv om det var siste vakten på Strømmen, skulle jeg åpne på Ski og det er selvfølgelig buss for tog. Det er så typisk da jeg ellers ikke liker pendling, hahaha. Jeg liker det ikke fordi jeg ikke har peiling på trafikken der for å være helt ærlig. Føler meg ganske rutta etter den uka her, og jeg føler meg skikkelig som en oslojente. Kvelden i går endte opp i Sofienbergparken, som var veldig koselig og ikke minst avslappende. Jeg har aldri sittet i en park i Oslo før, det er rart men jeg forstår nå hvorfor det er så mange som gjør akkurat dette. Jeg ble sjarmert av alle menneskene som var der, som faktisk koser seg i det fine været og bare er seg selv. Så jeg håper det kan bli flere kvelder som dette, for det var virkelig godt for sjela etter den uka her.

Nå sitter jeg med håndkle på hodet og skal straks begynne å ordne meg til grilling med jentene mine. Jeg har ikke vært lenge borte, men likevel har jeg savnet disse gale menneskene. Ha en riktig god lørdag!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg