SPØRSMÅLSRUNDE

Jeg føler nesten at jeg hadde spørsmålsrunde for bare 1 måned siden, men det er visst lenger enn det. Og det skjønte jeg da en leser spurte om jeg snart kunne ha det igjen, og for min del kunne jeg seriøst hatt det hver uke hvis dere har så mange ting dere lurer på. Jeg legger dessverre ikke merke til når det er på tide å kjøre i gang en ny runde, før en av dere faktisk kommenterer det. Jeg har fått spørsmål i hytt og pine her inne, og svarer som regel alle med en gang i kommentarfeltet. Men kanskje det er noe annet dere lurer på? I så fall – kjør på!

16 kommentarer
    1. Blir 20 år, i år og jeg får stadig spørsmål fra familie og venner om når jeg har tenkt til å ta lappen, føler meg litt presset til å ta lappen bare for å ha den, føler du det slik? Eller tar du det bare litt som det kommer? 🙂
      – digger bloggen din <3

    2. Det er umulig å ikke spørre så,
      Kan du utdype denne saken om Didrik uten å si for mye? Det er jo helt drøyt hva han har gjort, og tenker at han gjorde det samme med deg – og nettbutikken deres.
      Tv2 hjelper deg har jo allerede utlevert navn og bilde så vi vet jo at han er en bedrager men hva slags effekt har det hatt på ditt liv?
      Full forståelse om du ikke vil utdype men nyskjerrigheten er stor siden Tv2 alt har utlevert en stor sak om han, og ett nytt firma.

    3. Hva liker du aller best ved seg selv personlig og utseende-messig? 🙂
      Og hva liker du best ved vennene dine?
      Hvilke venner drar man fra, og hvilke er verdt og kjempe for? Etter din mening.

    4. Hvor henter du inspirasjon fra i forhold til klesstilen din? I love it!!
      Har du noen gang blitt venn med noen av leserne dine?
      Blir du ofte gjenkjent på gata?
      Hvordan går det med kjærlighetslivet?
      Noe du aldri har gjort, men som du tenker du MÅ gjøre før du dør?
      Kan du si 3 funfacts om deg selv?

    5. Nå vet jeg ikke om du har hatt et slikt innlegg før, men ettersom jeg er en ny leser så spør jeg! Kunne du hatt et innlegg om dine favoritter til leppene og vist dem på? Du har så utrolig mange fine farger, hehe! 🙂

    6. Favoritt sneakers?
      Hvis du måtte velge mellom å jobbe med bloggen eller urban, hva hadde du valgt, og hvorfor?
      Beskriv din favorittdag.
      Vil du studere? Hva ville det vært?
      Er du forelsket?
      Digger bloggen din, liker at du er så ekte i forhold til visse andre bloggere, det setter jeg stor pris på <3 du er et stort forbilde!

    7. Hvor bor du nå? Hvis du bor hjemme, har du planer/lyst å flytte ut/for deg selv?
      Tjener du på bloggen?
      Har du fast stilling på urban nå?
      Vil du studere videre?
      Har du kjæreste?
      Digger deg!:-)

    8. hva er det første som faller inn i dine tanker hvis jeg sier; “så fint vær, i dag vil det sprute skillpadder”?

    9. Dine favoritter til leppene? 😀
      Ser de får Inglot her i Bergen nå, og ser du bruker det merket en del på leppene! Kunne du vist dine favoritter der fra? <3

    10. Har du så lange øyevipper? eller bruker du serum e.l.? Synes vippene dine er kjempefine!
      Ville du tatt vippeextentions, hvorfor/hvorfor ikke?
      Hvilken mascara bruker du?
      Favoritt utesteder å dra til?
      Hvis du måtte gått i ett antrekk resten av livet, hva ville det vært?
      Beskriv drømmemannen.
      Hvilke serier ser du på uten om PLL? Og hvilken er favoritten?
      Hvem tror du er A.D. i PLL?
      Hvilken av karakterene i PLL ville du ha vært, og hvorfor?
      Hva er dine “must have” nå som det er sommer?
      Hva skal du i sommer?
      Hvis du hadde vunnet 1.000.000 kr, hva hadde du brukt de på?
      Er du en shopper eller en sparer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg