10 TING JEG IKKE ER GOD PÅ

Dere har ikke peiling på hvor lang tid jeg har brukt på å samle ting til dette innlegget. Man kommer ikke på alt med en gang, og for min del har det tatt flere uker. Det er litt kjekkere å finne ting som jeg vet jeg ikke har nevnt noe spesielt tidligere her, så det er nytt for alle. Jeg klarte å komme på 10 ting til nå, og brått kommer jeg på mer rart, men det får vente til i siden. Gjerne del noen morsomme facts om dere hvis dere har noe på lur, alltid koselig å bli litt mer kjent med dere.

◊ Jeg klarer ikke å skrelle poteter med en vanlig potetskreller. Jeg tar heller fram en ostehøvel og sparer meg for både kutt og tid siden jeg ikke klarer annet.

◊ Jeg klarer ikke å knyte voksenknuten på sko. Jeg bruker en knytemåte jeg lærte meg da jeg gikk på barneskolen, så jeg kaller den bare for barneknuta (???).

◊ Jeg kan ikke knipse med begge fingrene mine. Jeg klarer det kun med høyre og TYDELIGVIS gjør jeg ikke det riktig heller. Jeg skjønner faktisk ingenting.

◊ Jeg er ræva på å stå på hendene, så derfor har jeg satt meg et mål om å klare det denne sommeren. Det er sprøtt, for før var jeg skikkelig aktiv – så aktiv at man skulle trodd jeg gikk på turn. Jeg klarte stiften og hele pakka, hvor ble det av liksom…

◊ Jeg suger på å legge meg tidlig. Uansett hvor tidlig jeg har stått opp samme dagen, legger jeg meg aldri før etter 00:00 en gang.

◊ Å tørke støv på rommet mitt. Assa det er så forbanna kjedelig at jeg alltid utsetter det helt frem til jeg virkelig MÅ gjøre det.

◊ Jeg er dårlig på å gi slipp på ting. Et MEGET godt eksempel her er min kjære iPhone 5. Denne har jeg hatt i over 3 år uten å noensinne ha knust den. Den er bare dritt nå og lever på sine siste dager, men likevel klarer jeg ikke å kjøpe ny fordi jeg er så glad i den. Da iPhone først kom ut og alle kjøpte det, valgte jeg heller å kjøpe en Sony Eriksson mobil på nytt flere ganger fordi jeg selvfølgelig var glad i den.

◊ Å gjøre ting med håret mitt. Det er langt og sunt, men noen ganger er det bare en pain in the ass. Jeg klarer ikke å gjøre noe annet enn å rette, krølle eller sette det opp i en hestehale. Å ha langt hår burde jo kinda være en drøm siden man kan gjøre så mye med det, men ikke her folkz.

◊ Å skjule kleinheten min. Det gjør bare ting enda kleinere at jeg vil gjemme meg. Jeg får et sykt blikk, smil eller later som gjør at alle skjønner at dette blir for kleint for meg. Det er faktisk krise.

◊ Å lese blader jeg abonnerer på. Jeg elsker å få det i postkassen, men etter jeg har lagt det på TV-bordet så skjer det ikke stort mer. Jeg har derfor nå skjønt at jeg burde si opp mitt abonnement.

10 kommentarer

Siste innlegg