CLARION COLLECTION

// Oppholdet er sponset.

Nå tenkte jeg bare å stikke en rask tur innom bloggen for å gi fra meg litt lyd etter null blogging i går. Denne dagen her har jeg gledet meg til så sykt lenge, og det er så gøy at den endelig er her. I kveld er det nemlig klart for Junkyard Spring Party på Stratos, og jeg har vært så heldig som får ta med meg flere av venninnene mine på dette arrangementet. Det blir masse mingling, musikk og god drikke – bedre blir det ikke! Akkurat nå befinner jeg meg på Clarion Collection Hotellet som ligger rett ved der vi skal drikke i kveld, så det passet meg midt i blinken. Jeg venter på at resten av jentene skal komme, slik at vi kan fikse oss sammen og ha et skikkelig jentevors på hotellrommet før vi kommer oss videre til selveste festen.

Været er ikke akkurat på topp, men det stopper ikke meg fra å bruke det nye settet mitt fra Samsøe i kveld. Det består av en shorts og en genser som sammen går som en playsuit. Dette skal jeg style opp litt fetere (håper jeg), så blir det nok noen antrekksbilder å vise her de neste dagene.

Ha en riktig god helg!♥

6 kommentarer

Siste innlegg