JUNKYARD SPRING PARTY

Jeg begynner å få mange av disse kveldene nå, men jeg må bare si det igjen; jeg har hatt en av de beste kveldene på lenge. Den ene kvelden overgår den andre kvelden, og sånn fortsetter det hele veien. Jeg blir så ivrig etter å finne på mer sprell som dette, da det resulteter til noe så bra. I går var jeg og mine 6 fantastiske venninner invitert på et vors på Stratos sammen med Junkyard, før dørene åpnet for alle senere på kvelden. Der fikk vi minglet, og hatt litt space å gå på før det smalt og stemningen var helt sinnsyk. Det var live musikk og en god blanding av vanlig pop/ hiphop som gjøre at alle slapp seg løs. Jeg tror jeg aldri har fått samlet alle de jeg er glad i på noe så gøy som dette, og jeg var så lykkelig i går at jeg ville ikke endret på en minste ting. Alle hadde det gøy, og da koste jeg meg bare enda mer hele kvelden med alt for mange drinker og champagne i glasset. Flere av oss jentene skulle på jobb dagen derpå, men denne gangen ville jeg ikke la det stoppe meg fra å ha en så fet kveld. Derfor sørget vi heller for å få nok søvn, spise god hotellfrokost for så å komme oss avgårde til jobb senere.

Det er litt forandringer på bloggen her for hver eneste gang dere trykker inn, og for meg selv. Side2 jobber med å endre på designet hos oss bloggere for øyeblikket, men det vil være klart snart forhåpentligvis.

Takk til @Chrisabolade som knipset noen av bildene over!

16 kommentarer

Siste innlegg