WORK MODE

Dagene går i jobbing på Urban og det er mye som skjer i tillegg som gjør at jeg blogger litt uregelmessig. Jeg kan med andre ord ikke fortelle dere hvor mye jeg gleder meg til å ha fri, for å kunne slappe av og bare fokusere mer på bloggen. Det er stadig syke ansatte og andre kriser på jobben som gjør at jeg stiller opp mer enn planlagt. Jeg trenger virkelig disse pengene nå, og det er vel grunnen til at jeg har jobbet så mye den siste perioden. Jeg reiser på ferie i juni, og det er derfor så bra om jeg kan ha litt ekstra lommepenger på denne turen takket være alle vaktene jeg takker ja til. Heller litt mer enn litt for lite på denne turen og det målet kommer jeg til å klare fint med disse vaktene! Jeg har til nå vært ute på ærender med venninnen min for å gjøre ting klart til den store dagen i morgen, og skal nå begynne å gjøre meg klar til nok en stengevakt på Urban. Det er helt vilt, for 1.mai skrev jeg om hvor fort denne måneden ville gå og jeg ønsker egentlig at det gikk litt saktere. Jeg sliter nesten med å holde tempoet oppe om dagen, for jeg har så mye i tankene nå og det stresser meg litt. Heldigvis kan jeg snart slappe av, og det er en tid jeg ser frem til.

BTW; Jeg har fått meg nye favorittsko fra New Balance som jeg har fått av Urban, og de er så fine!

Jakke, hoodie & sunnies fra XX-XY // Joggebukse & sko fra Urban // Veske fra BikBok

6 kommentarer

Siste innlegg