MIN 17.MAI KJOLE

Åååååh, jeg er så glad!!!! Jeg har endelig langhelg, og sist jeg elsket dette ordet var på skolen. Den følelsen da læreren fortalte klassen at det var langhelg og alle bare jublet, og ble så glade. Akkurat sånn har jeg det nå, og det passer meg helt perfekt å ha langhelg nå. Jeg har nemlig viktige planer for denne helgen, og det kunne fort blitt vanskelig å få til hvis jeg skulle jobbet ved siden av. Nå har jeg endelig kommet meg hjem fra jobben, sett siste episoden som er ute av Pretty Little Liars med søsteren min og må nå begynne å redigere litt bilder som jeg skal dele på bloggen i morgen.

Jeg knipset veldig mange bilder i går på 17.mai, og jeg gleder meg til å fortelle dere mer om dagen i går litt senere. Men akkurat nå skal jeg vise dere antrekket mitt for denne store dagen! Jeg vurderte sterkt å bestille meg festdrakt. Jeg bestemte meg for å ikke gjøre det, og heller spare til en bunad på 1-2 år og derfor kjøpe en maxikjole fra Nelly. Dette er første maxikjolen min, og dere vet hvordan det er å være 1.65 og bruke en så lang kjole. Jeg var så treg med å prøve kjolen at jeg ikke prøvde den før i går på selveste dagen!! Den var så lang at jeg hadde kun et valg når det gjaldt hvilke sko jeg skulle gå i, og da ble det de høyeste helene mine på 13 cm. Det er helt sykt valg, men det måtte bare bli dem… Jeg har aldri hatt en så fin kjole før, så denne skal jeg beholde og bare beundre i en evig tid – that’s so clishè.

Kjolen finner dere her. – Adlink.

16 kommentarer

Siste innlegg