FRIYAY

Man skulle nesten trodd at når jeg først har fri, så skulle jeg kanskje sovet hele dagen. Men en dag utenom det vanlige folkens; Jeg våknet tidlig, og jeg var lysvåken da klokka ikke var 10 engang. Jeg lå i sengen og lurte på hva jeg skulle finne på i dag, og jeg kom ikke på noe annet enn det jeg prøver å unngå. Jeg har ikke skiftet på sengen på evigheter, hvis dere vil vite det. Jeg hater å skifte på sengen fordi jeg blir irritert og svett av det, men nå har jeg varmet opp til å snart gjøre det. Det er fredag, det er helg men jeg skal bare slappe av og kose meg. Jeg har vært så mye på farten at man skulle trodd et har bodd mange forskjellige mennesker på rommet mitt, for akkurat nå er det forferdelig her. Jeg rekker liksom ikke å rydde alt før jeg skal ut døren igjen så med andre ord; I dag skal det ryddes!! Jeg gleder meg ikke, men jeg gleder meg til et rent rom.

Som alltid er en dag uten planer i løpet av dagen en dag med planer. Styggeste setningen jeg har skrevet tror jeg, men sånn er det faktisk! Jeg trodde det bare skulle være meg i dag, men nå er jeg så heldig og skal ut å spise på en cafè/ resturant med jentene straks. De redder meg litt fra en kjedelig fredag, og det elsker jeg.

Jeg håper dere har en flott helg!! Bildene fra min 17.mai feiring kommer i morgen♥

14 kommentarer

Siste innlegg