MIN 17.MAI FEIRING

Min 17.mai feiring må nok ha vært den beste på lenge, jeg kan ikke huske å ha hatt en bedre feiring enn dette faktisk. Mye av grunnen er fordi jeg har feiret den med de fineste jentene og forholdet mitt til disse jentene bare blir sterkere og sterkere. Den store dagen startet med en koselig champagnefrokost hos Martina, før vi skulle komme oss ned til sentrum for å se barnetoget. Den frokosten var så koselig at jeg skulle ønske det nesten var en sånn frokost hver måned. Når man bor i en så liten by som dette, så er det ikke mange steder man får dratt ut på. Så derfor var vel hele flokken samlet på de eneste stedene som var oppe, og der hadde vi det alt for gøy. Jeg fikk kjøpt meg heliumballonger for første gang!!! Det er nesten sinnsykt å innrømme at det var rett før jeg fikk gledestårer, men også på bakgrunnen av hvor bra denne dagen var. Jeg smilte så mye på 17.mai at ansiktet mitt bokstaveligtalt hadde vondt da jeg skulle komme meg hjemover. Da skjønner jeg godt at denne dagen var vært tipptopp. Jeg håper dere også hadde en fantastisk feiring av den store dagen!

Jeg må bare få sagt hvor glad jeg er for å ha blitt født og oppvokst i Norge. Man tar noen ting veldig forgitt, og det at jeg bor i Norge er nok en av tingene. Men altså fysøren å flott dette landet virkelig er, samme med alle disse flotte menneskene som bor her. Det å si at jeg er stolt av å være norsk er nok noe som aldri vil endre seg. PS; Jeg bøyer meg i støvet for dere nordmenn som holder ut en hel dag med fyll og fanteri, for det gjorde ikke jeg.

11 kommentarer

Siste innlegg