F I L A.

Noe jeg digger ganske mye er å være ansatt i Urban fordi man faktisk automatisk følger med på hva som er trendy. En ting jeg husket godt noen år tilbake er da Junkyard fikk inn Fila og prøvde å få det populært på markedet. Det var vanskelig på den tiden, fordi folk ikke var like street-inspirert som hva vi er nå. Jeg brukte noen t-skjorter og sko fra det merke, men det ble aldri noe folk bare måtte ha. Nå derimot har dette merke tatt seg inn sinnsykt godt, og er nå et merke folk vil ha. Det selger som bare pokker på Urban og er alltid et av merkene vi er utsolgt for. Det er gøy å se hvordan moten forandrer seg, hva folk vil ha og hva som bare ikke fungerer. For meg har FILA vært et ganske basic merke hele veien men jeg ser nå at det har forandret seg bigtime. Ja, en svart t-skjorte er must have i garderoben. Men en Fila t-skjorte synes jeg absolutt er en god nummer 2. De er så enkle, men det er bare noe eget med dette som gjør antrekket kulere enn hva det ville vært med en plain t-skjorte. Det er en t-skjorte som fresher opp antrekket mer enn hva en basic tee gjør, og på lørdag følte jeg ikke for å være basic.

Jeg vil også takke for at dere har vært så snille med kommentarer på bloggen den siste tiden. Det betyr ganske mye, og hvert fall nå som jeg prøver å legge mer jobb i bloggingen min. Dere motiverer meg ganske mye, så tusen takk.

T-skjorten er sponset og for øyeblikket utsolgt, men sjekk ut resten av godbitene fra FILA her.

13 kommentarer

Siste innlegg