EKEBERG

På lørdag begynte det fine været å endelig komme tilbake etter mange dager med regn. Det fine været måtte nytes, så det ble en lunsj på Ekeberg i Oslo med den fineste utsikten jeg ha sett. Jeg visste ærligtalt ikke at Oslo hadde et så pent og avslappende sted som dette. Jeg kan ikke engang forestille meg hvor pent det er å sitte der mens solen går ned. Det er noe jeg virkelig skal oppleve denne sommeren. Jeg trodde først jeg ikke var pent nok kledd for denne resturanten, siden alle menneskene som gikk der hadde på seg flotte kjoler og smoking. Jeg fikk svar på dette litt senere da jeg fikk øyet på et par som nettopp hadde giftet seg og skulle ha feiringen der. Jeg har sett dette på film, men aldri vært vitne til noe så vakkert i virkeligheten før nå.

Maten der var helt fantastisk, og jeg ble faktisk paff over hvor bra absolutt alt var. Så gjett om jeg skal få med jentene mine dit en gang, det måå oppleves en gang til, hvis ikke flere ganger denne sommeren. Etter en koselig lunsj så var det på tide å komme seg nedover til sentrum for å gjøre seg klar til produktkveld med Urban. Jeg har aldri vært med på det før, så jeg visste ikke hva jeg skulle forvente. Men selvom det var mye å gå igjennom, så var det ganske gøy og lærerikt. Da vi var ferdige på produktkvelden ville noen av oss ut, så da tok vi en lønningspils (og drink på meg som hater øl seff) ute på byen og koste oss masse.

11 kommentarer

Siste innlegg