DET STOPPER IKKE

Jeg har hatt problemer med søvn i kanskje 1 uke nå, og jeg sliter skikkelig med å holde ut en hel dag uten å ikke sovne på dagen. Det har aldri vært et problem for meg før å sove på natten, men et eller annet har skjedd og jeg tror det er tankene som har tatt overhånd. Jeg har mareritt nesten hver natt nå, og jeg våkner rundt 05 og 06 hver morgenen på grunn av det. Jeg husker sjeldent drømmene mine, men jeg husker absolutt alle marerittene jeg har hatt denne uka. Og de har vært så detaljerte at jeg har søkt opp detaljene fra drømmene mine på drømmetydning. For noen er vel dette helt sprøtt og bare en sjukt fucka ting å gjøre, men ikke for meg. Betydningene av drømmene mine stemmer så bra overens med hva som foregår med meg ellers, og det gjør faktisk at jeg er mer på vakt. Jeg tror ikke på alt her i verden, men akkurat dette er noe som fascinerer meg veldig. I natt sov jeg så dårlig at jeg til og med fikk slengt i ansiktet i dag av noen bekjente at jeg så ganske sliten ut. Første jeg tenkte var bare “takk for den”. Men så tenkte jeg at shit, jeg ser faktisk jævlig ut. Det er sprøtt hva mangel på søvn kan gjøre med deg, og jeg håper bare på at denne natten kanskje blir bedre.

Så siden jeg ikke har følt meg så VS i dag, skal dere så se noen bilder jeg ikke har postet på bloggen. Disse ble brukt for å fronte Thrasher i samarbeid med Junkyard, og også brukt som posters for Junkyard Spring festen.

15 kommentarer
    1. Sliter selv veldig med søvn i perioder med mye stress, og det er faktisk helt sykt hvor mye det kan påvirke ett menneske både psykis og fysisk.
      Håper virkelig får bedre søvn fremover, men uansett så må du huske at du er fantastisk og du ser fantstisk ut uansett. Får virkelig ikke sagt nok hvor mye jeg digger deg! Og jeg unner deg virkelig alt godt, fordi du er ett tvers igjennom godt menneske 😊
      Ha en fin kveld videre! Klem 😊

    2. Welcome to my life! Sånn er det hver eneste dag. Sover så vidt, så skjønner hvordan du har det! Får håpe det blir bedre snart, snuppa <3

    3. W: Det er helt forferdelig faktisk.. Som om ikke da du er våken og faktisk stresser holder, så skal det gå utover søvnen din – den ene tiden du faktisk trenger å slappe av… Jeg sov heldigvis mye bedre i natt, og det var amaaazing.

      Ellers vil jeg bare si tusen, tusen takk for hvor snill du er. Det betyr faktisk veldig mye for meg å høre. Spesielt det med godt menneske, ingen komplimenter slår sånne som det der <3

    4. Synes ikke det er rart i det hele tatt at du søker opp betydning av drømmer. Det gjør jeg ofte selv og det stemmer omtrent alltid overns med det som skjer i det våkne liv 🙂 Kult at du forteller oss slike facts

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg