DENNE BEHANDLINGEN SKAL JEG TESTE UT

// I samarbeid med Philips.

Jeg har fått muligheten til å teste ut Philips Lumea Prestige IPL som er en lyspulsbehandling. Miraklet med dette produktet er at det går dypt ned i hårsekken og setter hårene i en hvilemodus. Det betyr at etter kun 3 behandlinger med bruk av dette annenhver uke bremser hårveksten med hele 92% og gir deg glatt hud i opptil 8 uker. Fortsetter du med dette så trenger du bare å ta en runde hver 4-8 uke. Det kommer litt an på hårtypen din om hvor ofte du trenger å gjøre det. Jeg vet ikke med dere, men på sommeren er det ekstra kjekt å vise frem glatte legger i og med at man er såppass mye i aktivitet. Og for meg som barberer meg hver eneste gang jeg dusjer fordi jeg elsker silkemyk hud, så hadde det vært helt fantastisk å kunne gå en sommer uten å måtte gjøre akkurat det. En ærlig sak er at man også fokuserer litt mer på bikinilinjen på denne årstiden. Jeg har hatt mine uhell med høvelen der og det kan være litt flaut… Denne etterlater seg heldigvis ingen merker, noe som lett kan komme ved bruk av barberhøvel. Bruk av dette tar heller ikke lang tid, noe som er supert! Totalt med behandling i ansiktet, armhulene, bikiniområdet og kroppen så tar det ca 15 minutter. Og det er så verdt det med tanke på resultatet mener jeg.

Noe jeg lurte fælt på var om denne behandlingen gjorde vondt – men det kan jeg med en gang si at det ikke gjør. Du kjenner en liten stikkende følelse, men den er så svak at det hverken er ubehagelig eller vondt. Du kan selv stille inn på hvilket intensitetsnivå du ønsker, om du skulle ha litt ekstra sensitiv hud.

Les instruksene godt før bruk. For denne går ikke til alle hudtyper, derfor anbefaler jeg dere om å lese mer om dette produktet på linken litt lenger ned her!

HOW TO:

Steg 1 – Du skal fjerne alt håret på det området du ønsker å behandle før du starter behandlingen.

Steg 2 – Skru på SmartSkin-sensoren slik at du finner det rette intensitetsnivået for hudtonen din.

Steg 3 – Ta behandlingsvinduet inntil huden og vent til lampen starter å lyse, trykk deretter på knappen for å starte.

Steg 4 – Dra behandlingsvinduet forsiktig over huden din mens du trykker inn knappen. Du skal ikke behandle samme området mer enn èn gang.

Nå kan du få 200kr i rabatt ved kjøp av Philip Lumea IPL hos Blush.no – bruk koden Lumeaipl200. Les mer og bestill HER.

Jeg skal teste behandlingen gjennom hele sommeren, og blogge om den igjen for å dele min mening om produktet. Og ikke minst fortelle dere det om ga resultater eller ikke ♥

5 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har laaangt hår og vil også ha slike krøller som du får med din rapunzel of sweden! Men dem har den jo aldri inne?:( vet du hva mer den stanga heter?? Eller andre steder jeg kan finne en spnn?

    2. Karoline: Hei Karoline!! I KNOW! Er så sykt mange som har sendt meg melding om akkurat det samme. Men det trenger ikke nødvendigvis å være akkurat den. Så lenge du skaffer deg en krøllstang som er like tykk hele veien så får du slike krøller som meg 😀 Bare sørg for at stangen ikke er for tykk, da får man mer fall enn krøller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg