NEW SNEAKERS

Du vet når du har satt av en dag til å shoote ute, og få knipset nok bilder til bloggen – men så fucker været opp alt? Det skjedde selvfølgelig i dag. Men med tanke på at det bare har regnet og vært overskyet, så fikk jeg tid til å gjøre andre ærender. Jeg fikk handlet inn noen siste ting til rommet mitt, og det er nå mye bedre. Sprøtt hvordan små detaljer kan gjøre så mye, men jeg elsker det! Dere skal få se det veldig snart, jeg må bare analysere alt og se om det er noe mer jeg behøver å gjøre, eller om jeg skal si meg fornøyd. Et par andre ting jeg har gjort i dag er å hente noen siste pakker på Posten før jeg reiser avgårde. Det er nøyaktig en uke til jeg drar, og jeg har nå fått nye sommerklær fra Junkyard som jeg gleder meg til å bruke i et varmere strøk.

På reisen skal vi gå ganske mye siden vi har bestemt oss for noen aktiviteter som består av mye tid på bena. Det er da viktig med gode sko som jeg kan gå mye i, uten å bli den personen som klager over å ha vondt i føttene. Det er alltid dritt å være den personen som klager, nå nå har jeg sikret meg tidenes sneakers som redder meg. Jeg har hørt mye om dem, spesielt fra visse personer, men aldri virkelig fått opplevd hvor gode de er å gå i før i dag. Adidas Ultra Boost er desidert de beste og mest behagelige skoene jeg har hatt på meg. Det sier litt når jeg har brukt dem inne, helt siden jeg pakket de opp. Jeg skal ikke skryte for mye uten å ha testet dem ut en hel dag, men jeg har aldri følt en så god demping i sko som i disse.

De er sponset & de finner du HER.

4 kommentarer
    1. De skoene ser så sykt gode ut!! Har sett på de før og vurdert å kjøpe de, men så har ikke pengene helt strukket til.. de ligger hvertfall på ønskelista😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg