FORANDRINGER

Jeg har gledet meg så sinnsykt mye til å vise dere det endelige resultatet av veggene mine som ellers bare har vært kjedelige. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg kjenner jeg har forandret meg når det gjelder interiør og litt stilmessig. Før så har jeg alltid tenkt alt for mye, og det har bare resultert til skuffelser. Denne gangen bestilte jeg posters i hytt og pine, og bare tenkte at på et eller annet vis så skal jeg få det til uten å tenke nøye igjennom hva jeg bestiller. Så med andre ord så ga jeg mer faen og det viste seg å være et veldig smart valg. Posterne er sponset, men jeg får ingenting for å skrive om dette på bloggen når dette er et samarbeid som går på Instagram & Snapchat. Men jeg er bare SÅ fornøyd at jeg må vise dere det her selv om.

Det å sitte på rommet mitt og bare stirre på veggene fordi jeg nå er så fornøyd, det har nok aldri hendt før. Det er som å se en del av meg på veggen, og det er ganske kult å endelig kjenne på. Jeg har fått stylet om litt av veggen over tvbenken min, men jeg vil dele dette resultatet med dere i første omgang – så kan dere gjerne få se resten av rommet litt senere hvis dere ønsker det. Posterne på denne nettsiden er faktisk ganske billige i forhold til hva jeg så for meg, så det er fremdeles 5 posters som ikke er hengt opp. Da ble det å velge ut de jeg likte aller best og velge ut de som kom til å passe sammen, og overraskende nok ble det litt rosa feels selv om jeg ikke er så glad i denne fargen.

FØR:

ETTER:

FØR:

ETTER:

Bruker dere rabattkoden “MADELEINE25” så får dere 25% rabatt på posters fra Desenio fra 6.juni og frem til 8.juni♥

12 kommentarer

Siste innlegg