SUP NEW YORK

Tid i New York: Fredag 23:09

I skrivende stund befinner jeg meg på et hotell som heter Club Quarters i New York sammen med Camilla, Ida og Martina. De siste 2 dagene har vært så uvirkelige og bare bestått av stress med tanke på reisen. Vi bestilte i oktober, og har helt siden da tenkt at dette er uvirkelig at vi skal på en så flott reise. Nå er vi endelig her og med passe jetlag har vi likevel gjort sykt mye i dag. Så fort vi kom oss til hotellet, brukte vi typ en halvtime på å freshe oss opp for å komme oss ut og nyte været. Det er 26 grader her, og det er er perfekt fuktighet her nede så jeg elsker livet akkurat nå. Vi gikk igjennom Time Square på veien til å finne et spisested, og til slutt så var vi så sultne at vi tok det vi så med en gang. Det var litt greit å få i seg et ordentlig måltid med tanke på at vi skulle gå ganske mye i dag. Vi hadde avtalt i en god tid at vi skulle gå over Brooklyn Bridge, og det er helt sinnsykt hvordan det faktisk er å oppleve det. No shame for å være en skikkelig turist i denne byen her, for det er så mye å oppleve. Etter vi kom oss over brua like hele alle fire, gikk vi innom en matbutikk, kjøpte noe nam og satt oss i parken mens vi så på den fine solnedgangen over byen.

Det er sprøtt hvordan jeg har gått glipp av så mye av den fineste byen siden sist jeg var her, men jeg kan uten tvil si at jeg har mye å se frem til. Vi har hele morgendagen og hele dagen på søndag frem til kvelden før vi reiser videre til Miami.

JEG ER SÅ LYKKELIG NÅ!!

T-skjorten er fra Junkyard (sponset) & den finner du her.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg