SATURDAY STROLL

Tid i New York: Lørdag 22:43

Å faktisk våkne opp i New York i dag var en ganske uvirkelig følelse. Da begynte det å synke inn at dette faktisk skjer, og at vi skal være på farten i 3 uker. Men plassen vi skal tilbringe minst tid på det er faktisk i New York, så siste dagen våres er allerede i morgen. Det vil si at vi har gjort så sykt mye på kort tid, og det synes jeg er så forbanna imponerende. Spesielt etter å ha sjekket helse-appen på iPhonen og sett at vi har gått 3 mil på under 2 døgn. Det er derfor innafor å si at man har sykt vondt i bena da jeg sitter her med vannblemmer og smerter i ryggen haha.

Vi startet dagen med en typisk Amerikansk frokost med pannekaker, friske bær og sirup mens vi så over veien og hadde utsikt mot Central Park. Det var nemlig det som stod på planen i dag, å kose oss i denne parken. Man blir litt ekstra starstrucked når man tenker over hvor mange filmer som er blitt spilt inn akkurat her, litt sånn shit is getting real følelser. Noe annet som også ble en slik opplevelse var da vi dro på American Museum Of Natural History. Assa herregud å mye sprøtt og spennende man så her. Jeg prøver virkelig å begrense meg på SnapChat nå, men det er ganske vanskelig av og til skal jeg si dere med så mye kule ting å se på. Siste tiden av denne dagen brukte vi på å shoppe litt og nyte en god middag før vi faktisk var helt utslitte rundt klokken 21 og dro hjemover til hotellet.

Neste gang dere hører fra meg befinner jeg meg i Miami, så vi snakkes der!♥

Morsom historie:

Jeg ble fridd til i Central Park og sa selvfølgelig ja.

5 kommentarer

Siste innlegg