D I N E R

Tid i Miami: Tirsdag 00:38

Første dagen i Miami er over, og det har vært en laaaang dag. Vi spiste først en alt for dyr frokost på Sugar Factory, som vi senere skjønte var litt populært. Så tviler litt på om vi kommer til å spise der igjen med tanke på prisen og tipsen man må/ bør gi der. Derfor har vi nå handlet inn matvarer som skal holde til frokost i flere dager fremover, haha. Etter vi hadde spist frokosten, så var det på tide å komme oss til stranden. Det har vært litt overskyet i dag, men alle fire jentene har fint klart å bli solbrente allerede nå. Så jeg gleder meg til se hvor tomater vi ser ut på slutten av ferien. Jeg husker at jeg hadde en lang periode hvor jeg trodde at desto høyere faktor jeg smører meg med, desto lenger tid tar det før jeg blir brun. Men det er bare tull og tøys. Jeg smører meg med faktor 20 og 30, noe jeg aldri ville gjort for flere år siden. Fargen sitter faktisk lenger nå, og det er selvfølgelig ikke noe jeg kan klage over. Endelig et problem løst, nå gjenstår det bare noen få andre. Det er sjukt fuktig her i Miami, så det er vanskelig å fikse seg sånn 100%.

Det ble en ganske rolig dag i dag, og spiste derfor ute på en Diner i koseklær og deretter en liten shoppingtur på Lincoln Road. Jeg elsker å gå uten sminke når jeg først begynner å føle meg litt brun, og det er bare sunt for huden så her kommer det bare goder med. I morgen skal vi sjekke ut bassenget som er på toppen av hotellet her, og det gleder jeg meg til.

Btw; Sjukt irriterende for en moteblogger å måtte gå med dette happy hour armbåndet under oppholdet her :-))))

8 kommentarer

Siste innlegg