POOL AT THE ROOFTOP

Tid i Miami: Tirsdag 17:34

Til nå har vi bare slappet av i toppetasjen ved bassenget i hele dag. Det var egentlig meldt bare dårlig vær mens vi skulle være her i Miami, men det har heldigvis bare blitt bedre og bedre. Solen dukker oftere frem, og i dag ved bassenget – da stekte det. Det var kjempedeilig å ligge på solsengene og se rett over til South Beach. For vi har faktisk hotellet rett over gaten til denne populære stranden. Dessverre fikk vi ikke sett Kourtney Kardashian (:///), men det går bra siden vi har har det helt topp her. Jeg burde kanskje tenkt meg to ganger om før jeg bestilte en drink her, for han spurte om jeg ville ha den sterk og selvfølgelig vil jeg ha det. Men det er noe helt annet her enn hva du får ute på byen i Norge for å si det sånn, haha. Det er så fint her at jeg satt i en evighet og bare koste meg på solsengen med å se på utsikten. Man ser dette på bilder, filmer og inspo sider og undrer om det virkelig ser så fint ut i virkeligheten – og det kan jeg absolutt svare på at ja, det er pokker meg like fint i virkeligheten hvis ikke finere. Alt er så blått og vakkert her.

Nå tenkte vi oss ut for å shoppe litt, og eventuelt ta en liten tur igjennom byen med den fantastiske turbussen her. Så det blir spennende å se hva denne kvelden har å by på, klokken er jo ikke mye her nå så vi har god tid til å planlegge litt mer.

15 kommentarer

Siste innlegg