G I V E N C H Y

Tid i Miami: Fredag 23:03

Åhh, jeg har nettopp kommet hjem fra en kinokveld med jentene og herregud så gøy det er å oppleve dette i utlandet. Jeg har aldri vært på kino i et annet land før, så selvfølgelig oppførte jeg meg som en unge så fort vi gikk inn dørene. Tidligere i dag så var planen stranden for å bli litt brune før vi skulle inn til Miami sentrum for å titte litt en siste gang. Det begynte å lyne og tordne på sekunder. Så da ble det fort til at vi dro opp til hotellrommet og kastet på oss noen klær for å heller dra inn tidligere. Vi spiste lunsj på Hard Rock Cafè før vi dro videre inn til Miami Designer District.

Det er spesielt èn ting jeg har gledet meg til på denne turen når det gjelder shoppingen, og det er å dra på Versace og Givenchy. Dette er to av mine favorittmerker, og jeg hadde derfor holdt igjen litt på shoppingen fordi jeg var sikker på at jeg kom til å svi av noen lapper her. Da jeg kom inn på Givenchy butikken så hadde jeg et siste håp om å finne en spesiell t-skjorte. De har byttet designer nå, så det er mye endringer som ventes og derfor vil ikke gamle kolleksjoner nødvendigvis komme tilbake igjen. Jeg har lett etter en av disse i 3 år, og jeg spurte en utrolig koselig mann der om han hadde denne t-skjorten selv om den ikke hang ute. I det han kom opp trappene med riktig t-skjorte i hånden, da dunket hjertet mitt så fort og jeg visste øyeblikkelig at jeg skulle ha den. Meeeen det ble ikke det eneste, så jeg endte opp med 2 sinnsykt fete t-skjorter som jeg gleder meg til å vise dere litt senere!

Akkurat nå skal jeg bare blogge ferdig før jeg skal få meg et par timer med søvn, før vi skal dra til Bahamas. Så vi snakkes der♥

Yup, jeg har sprengt shoppingbudsjettet.

9 kommentarer

Siste innlegg