ANTREKK: DENIM SKIRT AND CROSSOVER BAG

Tid på Bahamas: Lørdag 23:39

Dette har vært en meeega lang dag, og det er så godt å tenke over at vi nå endelig er på Bahamas. Jeg er her, men det har bare ikke gått opp for meg helt enda. Tenk at lille meg på kanskje 13 år drømte om å dra til Bahamas en gang, men tenkte at jeg aldri kom til å ha råd til en slik reise. Mange år senere og jeg sitter her. Det er så uvirkelig, og det er egentlig denne opplevelsen med jentene også. At vi kan nyte dette sammen, og faktisk vite at dette er en reise vi aldri kommer til å glemme er en fin tanke. Jeg skal være på min drømmedestinasjon i hele 7 netter, og bedre kunne det ikke blitt. Eneste negativet her er at det er ganske dyrt her, og vi bor på et hotell som heter Paradise Harbour Club & Marina. Det ligger litt unna sentrum, samtidig som det er et pluss fordi vi slipper mye bråk i forhold til hvordan det var i Miami. Vi har SÅ mye vi vil gjøre her, men det vil bli begrenset med aktiviteter på grunn av budsjettet. Så jeg er spent på å se hva vi fikser denne uka.

Vi tok taxi over bruen og inn til sentrum for å få i oss middag før vi skulle legge oss, og så sliten som jeg har vært droppet jeg å ordne meg noe spesielt. Jeg føler varmen gjør meg ganske slapp, og jeg orker liksom ikke å sminke meg så mye hver gang. Så derfor ble det et veldig avslappet antrekk i dag med et nytt denim skjørt som jeg ikke har vist dere før. Det er såå behagelig og stretchy!

Topp & skjørt fra Urban // Sko fra Converse // Veske fra Adidas // Solbriller fra XX-XY

6 kommentarer
    1. Det skjørte var bare så stilig! Kos deg masse på Bahamas, har alltid hatt lyst til å dra dit selv, håper jeg også kan få den drømmen til å gå i oppfyllelse en gang 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg