BEACH LIFE

Tid på Bahamas: Søndag 18:54

Denne dagen har vært så utrolig deilig skal jeg fortelle dere. Det har endelig begynt å synke inn at vi er på Bahamas og det i seg selv er bare sykt. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt ordet sykt under denne reisen, men flere vil det bli haha. Vi dro først på et supermarked for å kjøpe inn litt diverse mat og drikke, slik at vi kan spise frokost og middag på hotellrommet noen dager. Det er ikke en sjanse at vi klarer å holde oss til budsjettet her hvis vi skal spise så mye ute hver eneste dag. Så vi får tenke litt lurt fremover, og heller bruke pengene på litt andre ting istedenfor.

Til å bare være vår andre dag på Bahamas, så har denne dagen virkelig levert. Det var kjempegodt og varmt på stranden i dag, vannet er helt blått og man blir fascinert av fargen. Havet har alltid vært en inspirasjon for meg, og å se noe så vakkert som dette gjør bare alt så mye bedre enn det allerede er. Nå sitter vi alle med litt solbrenthet her og der fordi solen har vært så sterk i dag. Men da kan jeg heldigvis være fornøyd med at vi knipset bilder tidlig i dag, før herr Rudolf dukket opp i ansiktet mitt.

Nå må jeg kjappe meg litt siden jeg har dårlig tid. Vi har bedt over 2 andre norske som bor her på hotellet på middag hos oss, så nå må jeg nesten prioritere middagen litt så gjestene ikke blir skuffet.

Btw; Jeg har aldri sett makan på så mange fregner i ansiktet mitt før. Kanskje bare veldig lenge siden ansiktet mitt har sett så mye sol??

16 kommentarer

Siste innlegg